تذکر بسیار مهم:
اطلاعیه های جدید، در انتهای خبرهای این صفحه قرار می گیرند.
لطفاً به تمامی اطلاعیه های این صفحه توجه فرمایید.
بسمه تعالی
اطلاعیه انتخاب واحد نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399
با سلام خدمت دانشجویان عزیز و آرزوی سلامت و تندرستی، توجه شما را به نکاتی در خصوص انتخاب واحد و حذف و اخذ نیمسال دوم 1400-1399 جلب مینماید:
1- با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا، و نظر به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، کلیه کلاسهای این ترم، اعمّ از دروس نظری و عملی، به صورت غیرحضوری و از طریق سامانهی آموزش مجازی دانشگاه برگزار میگردد.
2- به تاریخ و ساعت انتخاب واحد و یا حذف و اخذ مربوط به ورودی خود توجه فرمائید. دانشجویان جامانده از موعد اولیه، تنها فرصت شرکت در انتخاب واحد تأخیریها (که در انتهای بازه ثبتنام است) را خواهند داشت که در این صورت، ممکن است با تکمیل ظرفیت گروهها مواجه گردند.
3- دانشجویانی که در موعد مقرر و طبق جدول زمانی اعلام شده به هر دلیلی ثبت نام ننمایند (حتی دانشجویانی که در ترم گذشته در دانشگاه دیگری میهمان بودهاند، بجز دانشجویانی که به علت شرایط اخراجی منتظر رأی کمیسیون موارد خاص باشند و رأی آنها به موقع اعلام نشده باشد)، با توجه به قوانین آموزشی، به منزلهی عدم مراجعه و در نتیجه انصراف از تحصیل محسوب خواهند شد. این دسته از دانشجویان، اجازه شرکت در کلاسها و انجام حذف و اخذ را نخواهند داشت. بازگشت به تحصیل این افراد منوط به اخذ مجوز از کمیسیون موارد خاص دانشگاه (با ارسال مدارک و دلایل کافی برای دلیل عدم شرکت در انتخاب واحد، و نیز پرداخت هزینه بررسی پرونده مطابق مصوبه هیأت امناء) میباشد. به این منظور، لازم است ارسال تقاضا از طریق سامانهی edocs با عنوان " تقاضای بازگشت به تحصیل نیمسال 13992 "، و نیز سامانهی workshops با عنوان "پرداخت هزینه بررسی بازگشت به تحصیل نیمسال 13992 " انجام شود. عدم ارسال درخواست با طی شدن مراحل فوق تا حداکثر یک هفته بعد از انتخاب واحد، به منزلهی انصراف قطعی تلقی شده و بازگشت به تحصیل و ثبت نام مجدد امکانپذیر نخواهد بود.
- - در خصوص عدم امکان ثبت نام به دلیل بدهی شهریه، کارشناسان آموزش پاسخگو نبوده و مسئولیت با دانشجو میباشد. به این منظور، لازم است دانشجویان دارای بدهی، تا قبل از شروع انتخاب واحد، نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند.
- - دانشجویانی که فرم میهمانی دریافت نموده و به دلایل موجه قادر به ثبت نام در دانشگاه مقصد نشدهاند، از این قاعده مستثنی بوده و باید تا حداکثر یک هفته بعد از انتخاب واحد، معرفینامه میهمانی به همراه فهرست واحدهای مورد نظر را به کارشناس رشته ارسال نمایند تا پس از تایید درخواست، اخذ واحد توسط آموزش دانشکده انجام پذیرد. در صورت عدم اقدام به موقع، برای این افراد نیز حکم انصراف از تحصیل اجرا خواهد شد.
- - دانشجویانی که در شرایط اخراج قرار داشتند و حکم کمیسیون موارد خاص مبنی بر بازگشت به تحصیل آنها بعد از مهلت انتخاب واحد صادر شده باشد، باید فهرست واحدهای مورد نظر را به کارشناس رشته ارسال نموده و پیگیر انتخاب واحد خود باشند تا بلافاصله بعد از آن، در کلاسها شرکت نمایند.
- - دانشجویان ترم آخر که به دلایل موجه (عدم ارائه درس مورد نظر، عدم امکان اخذ درس به علت تداخل) تقاضای اخذ درس به صورت معرفی به استاد دارند، باید ضمن اخذ سایر دروس، با تکمیل فرم مربوطه (دریافت فرم معرفی به استاد)، تقاضای خود برای درس مورد نظر را در همان بازهی انتخاب واحد، به کارشناس رشته از طریق سامانه CRM ارسال نمایند تا بعد از بررسی و تأیید، اخذ واحد برای آنها صورت گیرد. برنامهی امتحانی این دروس، مانند سایر درسها در انتهای ترم بوده و در سامانهی آموزشی درج خواهد شد.
- - دانشجویانی که فقط تک درس فارغالتحصیلی دارند، نیازی به انتخاب واحد در سامانه ندارند، اما باید در همان بازهی انتخاب واحد، با تکمیل فرم مربوطه (فرم معرفی به استاد- تکدرس)، تقاضای خود را به کارشناس رشته از طریق سامانه CRM ارسال نمایند تا بعد از بررسی و تأیید، اخذ واحد برای آنها صورت گیرد. ضمناً این دانشجویان باید جویای تاریخ امتحان تکدرس فارغالتحصیلی خود که در دو هفتهی ابتدایی ترم برگزار میگردد، باشند.
4- به دانشجویان گرامی اکیداً توصیه میگردد قبل از انتخاب واحد و حذف و اخذ، از طریق سامانه CRM با استاد مشاور تحصیلی خود ارتباط برقرار گرده و ضمن دریافت مشاوره، نسبت به اخذ تأیید اولیهی انتخاب واحد خود، اقدام نمایند. دانشجو موظف است در هفته بعد از حذف و اخذ، یک نسخه از فایل تعرفهی انتخاب واحد خود را جهت تأیید، به استاد مشاور ارسال نماید. در صورت عدم تأیید، استاد مشاور میتواند دستور حذف واحدهای غیرمجاز را به آموزش دانشکده اعلام نماید و دانشجو هیچ گونه فرصتی برای ترمیم واحد در این حالت نخواهد داشت.
5- تأکید میگردد به هنگام اخذ دروس، به برنامهی امتحانی توجه گردد. اخذ دروس با تداخل امتحانی، به هیچ وجه قابل قبول نبوده و در صورت وجود چنین مواردی، بعد از بازهی حذف و اخذ، توسط کارشناس رشته بررسی و دروس تداخلی حذف خواهند گردید (دانشجویان ترم آخر از این مورد مستثنا هستند). هیچ گونه فرصت ترمیم واحدی در این خصوص به دانشجو داده نخواهد شد.
6- رعایت حداقل واحد لازم به اخذ جهت احتساب ترم (12 واحد در دورهی کارشناسی، 8 واحد در دورهی کارشناسی ارشد)، بجز برای دانشجویان ترم آخر، الزامی است. در موارد خاص که به دلایلی نظیر تداخل، پیشنیازی و یا عدم ارائه دروس مورد نظر، دانشجو قادر به اخذ حداقل واحد نباشد، لازم است درخواست احتساب ترم با تأیید مدیر گروه، از طریق سامانه CRM به کارشناس رشته ارسال شود تا نسبت به اخذ مجوز از شورای آموزشی دانشگاه اقدام گردد.
7- طبق آئیننامهی آموزشی، حداکثر واحد قابل اخذ در ترم، 20 واحد است. طبق بخشنامه شماره 2/226180 مورخ 1399/10/17 وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دانشجویان با وضعیت مشروط در ترم 13991 می توانند حداکثر تا سقف 20 واحد اخذ نمایند. (این مورد استثناً فقط مربوط به ترم 13992 می باشد)
- - دانشجویان ترم آخر و دانشجویانی که معدل ترم قبل آنها بالای 17 باشد، میتوانند تا سقف 24 واحد اخذ نمایند. در چنین مواردی، دانشجو ضمن اخذ 20 واحد اولیه از طریق سامانه، میتواند برای مابقی واحدها تا سقف فوق، درخواست خود را در همان بازهی انتخاب واحد، از طریق سامانه CRM به کارشناس رشته ارسال نماید تا بعد از بررسی و تأیید، نسبت به اخذ واحدهای درخواستی اقدام گردد.
8- مسئولیت برنامهریزی دروس، ظرفیت کلاسها، کمبود گروههای درسی، تداخل دروس، و برنامهی امتحانی، فقط بر عهده مدیران محترم گروه بوده و کارشناسان آموزش و سایر مدیران در این خصوص پاسخگو نخواهند بود. در صورت وجود مشکل در چنین مواردی، فقط با مدیر گروه مربوطه از طریق سامانه CRM ارتباط برقرار نمائید.
- - در موارد عدم ارائهی بعضی دروس، چنانچه حداقل 20 نفر از دانشجویان، متقاضی ارائهی درسی باشند و اخذ آن باعث حذف و از حد نصاب افتادن سایر دروس نشود، میتوانند درخواست خود را به مدیر گروه ارسال نمایند تا در صورت امکان، نسبت به ارائهی آن در زمان حذف و اخذ، اقدام گردد.
- - حداقل تعداد ثبتنامی برای هر کلاس در مقطع کارشناسی، 20 نفر میباشد. کلاسهای با کمتر از این تعداد، با تشخیص شورای آموزشی دانشگاه، حذف خواهند شد. در چنین مواردی، به دانشجویانی که درس آنها توسط دانشگاه حذف شده باشد، فرصت ترمیم واحد در زمان اعلام شده توسط آموزش، داده خواهد شد.
9- دانشجو موظف به رعایت قوانین آموزشی انتخاب واحد از جمله، رعایت پیشنیازی و همنیازی (به استثنای دانشجویان ترم آخر)، عدم تداخل زمانی کلاسها، رعایت تعداد مجاز واحدها و غیره میباشد. کارشناسان آموزش، بعد از حذف و اخذ، نسبت به حذف دروسی که قوانین آموزشی در آنها رعایت نشده باشد، اقدام نموده و دانشجو هیچ گونه حق اعتراض و فرصت ترمیم واحد در این موارد نخواهد داشت. همچنین در صورت عدم رعایت این موارد و پوشیده ماندن از چشم کارشناس رشته، دانشگاه میتواند در هر مقطع از طول ترم و حتی در زمان بررسی فارغ التحصیلی، دروس غیر مجاز دانشجو را حذف نماید و مطابق مقررات، اعتراضی از دانشجو در این گونه موارد پذیرفته نیست.
10- در موارد خاص که به دلیل پیشنیازی، دانشجو قادر به انتخاب درس مورد نظر نباشد، میتواند با مشاورهی قبلی با استاد مشاور، درس مورد نظر را به طور همزمان با درس پیشنیاز آن، اخذ نماید. به این منظور، باید ابتدا دانشجو فرم مربوطه (دریافت فرم همنیاز کردن) را تکمیل نموده و در همان بازهی انتخاب واحد، از طریق سامانه CRM به کارشناس رشته ارسال نماید. این فرمها توسط آموزش دانشکده به اساتید مشاور ارسال خواهد شد و در صورت عدم تأیید، درس مورد نظر حذف گردیده و دانشجو فرصت ترمیم واحد نخواهد داشت.
- - مطابق شیوهنامه اجرایی آئیننامه آموزشی، دانشجو در طول تحصیل، تنها 2 بار فرصت استفاده از همنیاز کردن را دارد؛ مشروط بر این که درس پیشنیاز را در ترمهای قبل اخذ کرده و در آن، نمرهی مردودی حداقل 8 داشته باشد. با توجه به محدود بودن این فرصت، توصیه میگردد دانشجویان گرامی تنها در مواقع خیلی خاص، از آن استفاده نمایند.
11- با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، در این ترم حذف و اخذ نیز به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد. در موارد خاص (از جمله عدم ارائه دروس کافی در زمان ثبت نام، حذف درس انتخاب شده توسط آموزش دانشکده بعد از انتخاب واحد)، در صورتی که تقاضای حذف و اخذ بیش از سقف تعریف شده (2 درس حذف و 2 درس اخذ) وجود داشته باشد، کافی است درخواست آن از طریق سامانهی CRM ، در همان بازهی حذف و اخذ به کارشناس رشته ارسال شود تا در صورت تأیید مدیر گروه، توسط کارشناس رشته انجام پذیرد.
12- در بازهی انتخاب واحد و حذف و اخذ در روزهای غیرتعطیل، کارشناسان فنی سامانه به صورت برخط از طریق سامانهی CRM ، پاسخگو خواهند بود و در اسرع وقت، مشکلات فنی را پیگیری و مرتفع خواهد نمود. در خصوص زمان پاسخگویی، صبوری نمایید و اگر بعد از پیگیری، حقی از شما ضایع شده باشد، مطمئناً رسیدگی خواهد شد.
- - تأکید میگردد در خصوص مشکلات فنی احتمالی سامانه، با دانشگاه تماسی گرفته نشود. مدیران مربوطه، پاسخگویی کارشناسان فنی از طریق سامانه CRM را رصد خواهند نمود.
- - لازم به ذکر است که در روز تعطیل (جمعه 3 بهمن 1399) امکان پاسخگویی برخط کارشناسان فنی و نیز کارشناسان آموزش وجود ندارد. در صورت بروز مشکل در این روزها، دانشجویان گرامی میتوانند در زمان ثبت نام با تأخیر (یکشنبه 5 بهمن 1399 از ساعت 13 الی 16)، نسبت به انتخاب واحد یا اصلاح آن اقدام نمایند.
- - فقط موارد بحرانی و ضروری را با مدیر آموزش و یا معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه از طریق سامانهی CRM در میان بگذارید. در زمان ارسال درخواست به این مدیران، خلاصه ای از پیگیریهای قبلی (با ذکر تاریخ ارسال پیام، نام کارشناس و یا مدیر مربوطه، پاسخ دریافتی) را قید نمایید تا موجب تسهیل و تسریع در پیگیری شود.
- - در صورت بروز هرگونه مشکل غیر قابل پیشبینی و خارج از اراده دانشجو، مطمئناً دانشگاه تدابیر لازم را برای جبران آن اتخاذ خواهد نمود تا حقی از دانشجویان گرامی ضایع نگردد.
معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه
در نیمسال 13992 دانشجویان از جدول ذیل مجاز به انتخاب حداکثر یک درس می باشند (به غیر از دانشجویانی که در این ترم فارغ التحصیل می شوند). در صورت برداشتن بیش از حد مجاز ، واحد های اضافی حذف خواهند شد.
اندیشه 1
|
تاریخ تحلیلی صدر اسلام
|
اندیشه2
|
انقلاب اسلامی ایران
|
تفسیر موضوعی قرآن
|
اخلاق اسلامی(مبانی و مفاهیم)
|
*تذکر : اندیشه 1 پیش نیاز اندیشه2 می باشد.
قابل توجه دانشجویان کارشناسی رشتهی مهندسی برق
دانشجویان گرامی دورهی کارشناسی رشتهی مهندسی برق، پیش از انتخاب واحد نیمسال دوم 1400-1399، به نکات زیر توجه نمایند:
الف) نکات مشترک برای تمام دانشجویان
1- به اطلاعیههای مندرج در تارنمای دانشگاه به طور مرتب مراجعه نموده و آنها را با دقت مطالعه نمائید.
2- انتخاب واحد باید با نظارت اساتید مشاور صورت گیرد و از آنجائی که لازم است تعرفۀ نهائی انتخاب واحد، پس از حذف و اخذ به تأیید استاد مشاور برسد، توصیه میشود دانشجویان قبل از انتخاب واحد (و در صورت عدم امکان، بعد از انتخاب واحد و قبل از حذف و اخذ) با استاد مشاور ورودی خود از طریق سامانۀ CRM مشورت نمایند تا در صورت نیاز، فرصت اصلاحات مد نظر استاد مشاور، وجود داشته باشد. ضمناً جهت اخذ تأیید نهایی، در طول هفتهی بعد از حذف و اخذ، فایل تصویر تعرفهی انتخاب واحد، از طریق سامانهی CRM، به استاد مشاور ارسال گردد.
فهرست اساتید مشاور ورودیهای 94 تا 99 به شرح زیر میباشد:
ورودی
|
شماره دانشجویی
|
استاد مشاور
|
1394
|
از 94123001 تا 94123595
|
آقای دکتر موسوی
|
1394
|
از 94123604 تا 94164483
|
آقاي دکتر عبدالهی
|
1395
|
از 95123002 تا 95123605
|
آقای دکتر ملاح
|
1395
|
از 95123614 تا 95164362
|
آقای دکتر ذکریازاده
|
1396
|
از 96123570 تا 96164282
|
آقاي دکتر غلامی
|
1396
|
از 96123012 تا 96123561
|
خانم دکتر خودسوز
|
1397
|
از 97123010 تا 97123424
|
آقاي دکتر رمضانی
|
1397
|
از 97123433 تا 97123999
|
آقاي دکتر احمدی
|
1397
|
از 97164001 تا 97164888
|
خانم دکتر نجیمی
|
1398
|
از ۹۸۱۲۳۰۰۲ تا ۹۸۱۲۳۲۹۰
|
آقاي دکتر نیاز آذری
|
1398
|
از ۹۸۱۲۳۲۹۹ تا ۹۸۱۶۴۱۹۲
|
آقاي دکتر عبدالهی
|
1399
|
از 99123013 تا 99123391
|
آقای دکتر موسوی
|
1399
|
از 99123400 تا 99164274
|
آقای دکتر کرمانی
|
3- با توجه به این که دانشجویان در طول دورهی تحصیل، تنها دو بار اجازهی استفاده از فرصت همنیازکردن را دارند (اخذ همزمان یک درس با درس پیشنیاز آن، مشروط بر این که از درس پیشنیاز در ترمهاي گذشته نمرهی مردودي حداقل 8 داشته باشند)، به دانشجویان گرامی توصیهی اکید میگردد که تنها در موارد واقعاً لازم و حتماً با مشورت با استاد مشاور خود، اقدام به آن نمایند. به این منظور، باید فرم مربوطه تکمیل و از طریق سامانهی CRM، به کارشناس رشته ارسال گردد تا امضای استاد مشاور توسط کارشناس اخذ شود. لازم به ذکر است که در مورد دروس آزمایشگاهی، برای همنیاز کردن با درس نظری پیشنیاز آن، لزومی به تکمیل فرم نیست، اما شرط داشتن نمرهی مردودی در درس پیشنیاز، برقرار است.
ب) راهنمایی در مورد دروس اختیاری
1- دانشجویان ورودي 94 و 95
دروس اختیاري لازم به اخذ، 14 واحد، از بین دروس زیر است:
گرایش الکترونیک: روش پژوهش و ارائه، مباحث ویژه (اندازهگیري الکتریکی)، الکترونیک صنعتی، پردازش سیگنالهای دیجیتال، الکترونیک دیجیتال، تأسیسات الکتریکی
گرایش قدرت: روش پژوهش و ارائه، مباحث ویژه (اندازهگیري الکتریکی)، تولید انرژی الکتریکی، طرح پستهای فشار قوی و پروژه، طرح خطوط هوایی انتقال و پروژه
2- دانشجویان ورودي 96 و بعد از آن
دروس اختیاري لازم به اخذ، 10 واحد، شامل دروس زیر است (مشترک برای هر دو گرایش):
مباحث ویژه (اندازهگیري الکتریکی)، اقتصاد مهندسی، روش پژوهش و ارائه، مبانی کارآفرینی(دانشجویانی که درس آشنایی با کلیات حقوق شهروندی را قبلا اخذ کرده اند،نیازی به اخذ درس مبانی کارآفرینی ندارند)
قابل توجه دانشجویان رشتهی مهندسی کامپیوتر
دانشجویان گرامی رشتهی مهندسی کامپیوتر، پیش از انتخاب واحد نیمسال دوم 1400-1399، به نکات زیر توجه نمایند:
الف) نکات مشترک برای تمام دانشجویان
1- به اطلاعیههای مندرج در تارنمای دانشگاه به طور مرتب مراجعه نموده و آنها را با دقت مطالعه نمائید.
2- انتخاب واحد باید با نظارت اساتید مشاور صورت گیرد و از آنجائی که لازم است تعرفۀ نهائی انتخاب واحد، پس از حذف و اخذ به تأیید استاد مشاور برسد، توصیه میشود دانشجویان قبل از انتخاب واحد (و در صورت عدم امکان، بعد از انتخاب واحد و قبل از حذف و اخذ) با استاد مشاور ورودی خود از طریق سامانۀ CRM مشورت نمایند تا در صورت نیاز، فرصت اصلاحات مد نظر استاد مشاور، وجود داشته باشد. ضمناً جهت اخذ تأیید نهایی، در طول هفتهی بعد از حذف و اخذ، فایل تصویر تعرفهی انتخاب واحد، از طریق سامانهی CRM، به استاد مشاور ارسال گردد.
فهرست اساتید مشاور ورودیهای 94 تا 99 به شرح زیر میباشد:
ورودی
|
استاد مشاور
|
1394
|
آقای دکتر جوانمرد
|
1395
|
آقای دکتر پورهاشم
|
1396
|
آقاي دکتر جوانمرد
|
1397
|
آقاي دکتر پورهاشم
|
1398
|
آقاي دکتر قنبری
|
1399
|
آقای دکتر پیرگزی
|
3- با توجه به این که دانشجویان در طول دورهی تحصیل، تنها دو بار اجازهی استفاده از فرصت همنیازکردن را دارند (اخذ همزمان یک درس با درس پیشنیاز آن، مشروط بر این که از درس پیشنیاز در ترمهاي گذشته نمرهی مردودي حداقل 8 داشته باشند)، به دانشجویان گرامی توصیهی اکید میگردد که تنها در موارد واقعاً لازم و حتماً با مشورت با استاد مشاور خود، اقدام به آن نمایند. به این منظور، باید فرم مربوطه تکمیل و از طریق سامانهی CRM، به کارشناس رشته ارسال گردد تا امضای استاد مشاور توسط کارشناس اخذ شود.
4- طبق مصوبهی گروه کامپیوتر، دروس زیر قابل همنیاز کردن نمیباشند:
- درس مبانی کامپیوتر و برنامهسازی با درس برنامهسازی پیشرفته
- درس برنامهسازی پیشرفته با درس ساختمانهای داده
- درس ساختمانهای داده با درس طراحی الگوریتم
- درس مدارهای منطقی با درس معماری کامپیوتر
5- تعداد ظرفیت برای پروژه کارشناسی در این ترم ۳۰ نفر است و در صورت وجود متقاضی بیشتر از این تعداد، اولویت اخذ به ترتیب با دانشجویانی است که ترم آخر باشند و یا تعداد واحدهای گذراندهی بیشتری داشته باشند. ضمناً دانشجویانی که در ترمهای گذشته این درس را داشته اما به دلیل اهمال، موفق به گذراندن آن نشدهاند، در اولویت پائینتری برای اخذ مجدد قرار خواهند گرفت.
ب) راهنمایی در مورد اخذ دروس اختیاری
1- دانشجویان گرایش نرم افزار
دروس اختیاري لازم به اخذ، 8 واحد، از بین دروس زیر است که لزوماً 2 واحد آن باید از دروس آزمایشگاهی باشد.
دروس سه واحدی: اقتصاد مهندسی، انتقال داده، مباحث ویژه 1، مباحث ویژه 2
دروس یک واحدی: آزمایشگاه پایگاه داده، آزمایشگاه مدارهای الکتریکی، کارگاه برنامهنویسی متلب، آزمایشگاه اصول رباتیکز
۲- دانشجویان گرایش معماری کامپیوتر
دروس اختیاري لازم به اخذ، 8 واحد، از بین دروس زیر است که لزوماً 2 واحد آن باید از دروس آزمایشگاهی باشد.
دروس سه واحدی: اقتصاد مهندسی، پایگاه دادهها، مباحث ویژه 1، مباحث ویژه 2
دروس یک واحدی: آزمایشگاه پایگاه داده، آزمایشگاه مدارهای الکتریکی، کارگاه برنامهنویسی متلب، آزمایشگاه اصول رباتیکز
توجه:
دانشجویانی که قبلاً درس آشنایی با کلیات حقوق شهروندی را گذراندهاند، با توجه به این که این درس از نوع دروس اختیاری است، واحدهای اختیاری باقیماندهی آنها، 6 واحد خواهد بود که پیشنهاد میشود یک درس سه واحدی و سه درس یک واحدی را اخذ نمایند.
قابل توجه دانشجویان رشته مهندسی شیمی
اساتید مشاور ورودی های مختلف رشته مهندسی شیمی به شرح زیر می باشد.
ردیف
|
ورودی
|
نام استاد مشاور
|
1
|
ورودی 94
|
آقای دکتر نبیان
|
2
|
ورودی 95
|
آقای دکترپیروزی
|
3
|
ورودی 96
|
آقای دکتر کامران
|
4
|
ورودی 97
|
آقای دکتر حسینی
|
5
|
ورودی 98
|
آقای دکتر امامی
|
6
|
ورودی 99
|
دکتر حسینی
از شماره دانشجویی 99127005تا99127239
از شماره دانشجویی 99168140 تا 99168266
|
7
|
ورودی 99
|
دکتر کامران
از شماره دانشجویی 99127248تا99127554
از شماره دانشجویی 99168041 تا 99168131
|
تغییرات گروه های درسی نیمسال دوم 1400-1399 رشته مهندسی برق
قابل توجه دانشجویان گرامی رشته مهندسی برق
تغییرات زیر در برنامه درسی نیمسال دوم 1400-1399 ایجاد گردیده است.
الف: مدرس، روز یا ساعت ارائه دروس زیر تغییر نموده است:
- آزمایشگاه مدارهای الکتریکی و اندازه گیری
از روز سه شنبه 15-13 به روز چهارشنبه 13-15 تغییر نموده است.
- مباحث ویژه( اندازه گیری الکتریکی)
از روز سه شنبه 15-13 به روز سه شنبه 17-15
از روز چهارشنبه 19-17 به روز چهارشنبه 15-13
- مدار های الکتریکی 2
از روز چهارشنبه 17-15 به روز دوشنبه 17-15
- آزمایشگاه ماشین های الکتریکی 2
از روز شنبه 19-17 به روز شنبه 17-15
ب: گروه درسی جدید زیر اضافه شده است:
1- آزمایشگاه ماشینهای الکتریکی 1، دوشنبه 12-10، مدرس: خانم تازیکه
2- الکترونیک دیجیتال، روزهای یکشنبه 19-17 و چهارشنبه 19-17، مدرس: خانم غلامی
اطلاعیه مهم:
قابل توجه دانشجویانی که تمایل به اخذ دروس اندیشه اسلامی ۲( نبوت و امامت) با شناسه ۱۶۴۹۲ و کد درسی ۹۲۱۹۱۰۳۶ و اخلاق اسلامی ( مبانی و مفاهیم) با شناسه ۱۶۴۹۳ و کد درسی ۹۲۱۹۱۰۰۶ دارند:
جهت رفع تداخل بطور موقت ساعت کلاس اندیشه اسلامی ۲ از دو شنبه ۱۵_۱۳ به دوشنبه ۲۳_۲۱ و اخلاق اسلامی از شنبه ۱۵_۱۳ به پنج شنبه ۲۳_۲۱ تغییر می یابد. پس از اتمام بازه حذف و اخذ ساعت این کلاسها به حالت قبلی باز می گردد( اندیشه اسلامی ۲ دوشنبه ۱۵_۱۳ و اخلاق اسلامی شنبه ۱۵_۱۳). لذا تاکید می گردد صرفا دانشجویانی مجاز به عدم حضور در کلاس میباشند که با ساعت اصلی کلاس تداخل داشته باشند.
